Pages

Monday, 24 October 2011

HIHI Japan-Malaysia Friendship Festival (Y)

Assalammualaikum peeps! :* 

hihi sihat? kalau tak sihat pergilah jumpa doktor :P haha so berdiri nya saya disini kerana tiadanya kerusi. #lol bila mase pulak aku menaip sambil berdiri? xD 
lol so, sambung cite eaaaaaaaa? himhijakdsj :s Hari sabtu petang yang lepas, suraya #my bestie since 2004 :* hihi ajak pergi festival! kita ni suka jalanII so ikut je lahhhh kan ^^ 
pergi dengan mak abah kakak sedara kpd suraya. dia pon ade jgk ea -__-'' haha
mulaII dtg pelikk je muka~ asal ramai sangat pakai kimono ? baru ku tahuuuuuuuuuuuuuuuuu. rupanya Japan-Malaysia Friendship Fextival :) hihi. best gilerrr okay! dapat jumpa anak sultan johor lagi :DD coooliiiesttt ! petang tuhh cuma ade badut buat belon tuhh, comell je. ade hello kitty, kapal terbang, superman tapi satu pon aku tak dapat -.- sad. hewhew dah malam tuh, acara dia besttt ^^ sekumpulan orang jepun maen gendang, lepastu perempuanII jepun yang pakai kimono buat persembahan tarian musim pasan ^^ gilaaaaa bestttttt. # berapa kali aku cakap best dalam post ni ? haha. so, yg tarian ni semua orang boleh join. aku dgn suraya ikuttt je. lahaaiiii, kak miera ckp kiteorang menari kaku -_- kak mieraaaaa, mmglah! kiteorang tak preactise tgok jeeeee dari tepi. haha 
dahII malas nak taip lagi :p hihi okay assalammualaikum :)








No comments:

Post a Comment