Pages

Saturday, 16 July 2011

SORRY ;(

Assalammualikum,


kepada korangg kau dia mereka , siapasiapa lahh yang membace ni yang aku pernah tersakit kan hati , tercari pasal , terkasar bahasa , terngumpat , and anything else that hurting you guys, I'M SORRY ;( 
aku taknak lah sampai  hilang kawan sbb kesalahan aku sndri. hm 
aku pun mcm  korang jgk. aku pon buat kesalahan, semua orang buat salah kn ? no one is perfect right ?  kebelakangan ni , aku rase aku banyak buat salah :(  kwn jenis ape lah yang taknak mintak maaf kalau dah buat salah ~.~ haish , aku mntak maaf kalau ade tersinggung kan perasaan . takkan kita nak jdi musuh? ._.
kita kan kawan  aku sayang kwn2 aku :'] tipu sape yang tak sayang kwn dia ;P apeape pon, 
 again I'M SORRY ;(  

 Friends, you are part of my lifes . without you I'm noting :'] 

No comments:

Post a Comment